BÁDATEĽSKÉ VYUČOVANIE NA HODINE DEJEPISU

Keďže sme boli v 8. ročníku v závere témy Rakúsko-Uhorska v 19. storočí, tak mohli žiaci využiť a rozšíriť svoje poznatky o prácu s historickými prameňmi. Ich úlohou bolo v skupinách preskúmať dobové peniaze, vysvedčenia, cestovné pasy, plagáty či mapy a urobiť si lepší obraz o živote v 19. storočí na našom území. Samozrejme mali sa zahrať aj na historikov a podrobiť skúmané pramene určitej historickej kritike, čo žiakov veľmi bavilo. Aj takýto typ hodiny je veľmi dôležitou súčasťou moderného vzdelávania našich žiakov.
Mgr. Ľ. Sahuľ

Aktuality

Digitálny most

Študenti nášho gymnázia z 2.G spojili generácie hrou o digitálnej bezpečnosti.  V rámci projektu Digitálny most, podporeného Nadáciou Orange, sa študenti triedy 2.G stretli s

Čítať viac »

Dušičky v 1.B

Naši žiaci v 1.B sa v tomto týždni venovali aj téme blížiacich sa sviatkov. Naučili sa, že 1. 11. je Sviatok všetkých svätých a vypočuli

Čítať viac »

Modernejší, zdatnejší, prístupnejší

Cieľom projektu je zabezpečiť kvalitnú edukáciu pre všetkých žiakov úpravou prostredia, novým vybavením, zariadením, ako aj učebnými pomôckami. Desegregáciou, odstraňovaním bariér a zvyšovaním úrovne vzdelávania sa optimalizuje priebeh výchovno-vzdelávacej činnosti, čím sa naplnia princípy inkluzívneho vzdelávania.

Trvanie:
12/2023 – 08/2026

Celková výška oprávnených výdavkov:
872 941,00 €
Percento spolufinancovania zo zdrojov EÚ a ŠR:
92,00 %
Výška nenávratného finančného príspevku:
803 105,72 €
Výška spolufinancovania z vlastných zdrojov prijímateľa:
69 835,28 €

Spolufinancovaný Európskou úniou


PROGRAM SLOVENSKO

 

MIRRI

Potrebuješ pomoc?

Máš problém?
Si bez nálady a nevieš čo s tým?
Niekto ti ubližuje telesne, slovne,či na sociálnej sieti?
Nemáš sa komu zdôveriť?

 

Káčka na Slovensku: https://ipcko.sk/kacko/
  • Osobná regionálna pomoc: Kálov 353/9, 010 01 Žilina 
    a dohodnutie osobného stretnutie ipckoza@ipcko.sk

 

Využi anonymné linky pomoci:

Národný projekt POP III