3 proti 3

V mesiaci apríl organizovala Žiacka školská rada zábavnú aktivitu , kde si mohli proti sebe v 3-členných tímoch zasúťažiť žiaci a učitelia. Súťažiaci mali uhádnuť, ako na rôzne otázky odpovedali žiaci našej školy v dotazníku pred súťažou a úlohou súťažiacich bolo uhádnuť najčastejšie odpovede. Otázky boli napr. Aký je váš obľúbený šport na telesnej výchove? Čo si berieš na desiatu do školy? Aký je váš top filmový žáner?
Celkovo bolo zapojených 7 súťažných tímov a najlepšie sa popasoval s otázkami učiteľský tím, ktorý súťaž vyhral. Ďakujeme Žiackej školskej rade za organizáciu výbornej aktivity.
Mgr. Ľ. Sahuľ

Aktuality

Digitálny most

Študenti nášho gymnázia z 2.G spojili generácie hrou o digitálnej bezpečnosti.  V rámci projektu Digitálny most, podporeného Nadáciou Orange, sa študenti triedy 2.G stretli s

Čítať viac »

Dušičky v 1.B

Naši žiaci v 1.B sa v tomto týždni venovali aj téme blížiacich sa sviatkov. Naučili sa, že 1. 11. je Sviatok všetkých svätých a vypočuli

Čítať viac »

Modernejší, zdatnejší, prístupnejší

Cieľom projektu je zabezpečiť kvalitnú edukáciu pre všetkých žiakov úpravou prostredia, novým vybavením, zariadením, ako aj učebnými pomôckami. Desegregáciou, odstraňovaním bariér a zvyšovaním úrovne vzdelávania sa optimalizuje priebeh výchovno-vzdelávacej činnosti, čím sa naplnia princípy inkluzívneho vzdelávania.

Trvanie:
12/2023 – 08/2026

Celková výška oprávnených výdavkov:
872 941,00 €
Percento spolufinancovania zo zdrojov EÚ a ŠR:
92,00 %
Výška nenávratného finančného príspevku:
803 105,72 €
Výška spolufinancovania z vlastných zdrojov prijímateľa:
69 835,28 €

Spolufinancovaný Európskou úniou


PROGRAM SLOVENSKO

 

MIRRI

Potrebuješ pomoc?

Máš problém?
Si bez nálady a nevieš čo s tým?
Niekto ti ubližuje telesne, slovne,či na sociálnej sieti?
Nemáš sa komu zdôveriť?

 

Káčka na Slovensku: https://ipcko.sk/kacko/
  • Osobná regionálna pomoc: Kálov 353/9, 010 01 Žilina 
    a dohodnutie osobného stretnutie ipckoza@ipcko.sk

 

Využi anonymné linky pomoci:

Národný projekt POP III